Soutěž Race star 2015

27.05.2015 11:58

Takže ještě jednou zdravím všechny příznivce motorsportu a mé případné fanoušky a všechny, kteří navštěvují mé stránky - moc vám za to děkuji.Chtěl bych se s vámi podělit o zážitky z minulých měsíců, protože jsem se účastnil jedné super soutěže, která je příležitostí pro nové talenty. 

 

Soutěž se jmenovala Race star a dozvěděl jsem se o ní na Facebooku. Podmínkou účasti ve finále bylo zaplacení startovného a hlavně jsem se musel kvalifikovat na jedné z 5-ti motokárových tratí, takže volba padla na nejbližší Olomouc. Zde jsem splnil podmínku a zajel jsem jeden ze tří nejrychlejších časů, takže jsem se 11.3.2015 úspěšně kvalifikoval mezi 139 nejlepších jezdců ze 7-mi zemí Evropy !!! Z každé země postupovalo 25 nejlepších - takže už postup do finále bylo něco úžasného ! Poté následovalo pro mě nekonečné čekání až do 4.4.2015 kdy jsme s přítelkyní odjeli na Slovensko, abych se mohl zúčastnit velkého finále na okruhu Slovakia Ring. Ráno 5.4. jsme odjeli z hotelu na Slovakia Ring, kde už čekali zástupci všech zemí, ke kterým jsme se přiřadili (pro ČR to byl pan Křenek) a dostali jsme informace co se bude dít dál. 

Dozvěděli jsme se, že 5.4. a 6.4. na nás čekají různé disciplíny, které budou bodově ohodnoceny a 6.4. večer se dozvíme, kdo postoupil do nejužšího superfinále a bude bojovat o první 3 místa (1. cena: sezona ve formuli 1400  2.cena: sezona v Suzuki Swift cup Europe  3.cena: sezona v Renault Twingo cup). 

Disciplíny: 

1.Den:

1. Běh 6km na čas po okruhu Slovakia Ring

2. 5-ti minutový intenzivní trénink ( 5 cviků, 50vteřin intenzivní cvičení a 10vteřin pauza) 

3. Vážení a měření v závodní kombinéze s helmou

4. Focení v kombinéze u závodních aut na okruhu

 

2.Den:

1. závod na motokárách na venkovní trati 

2. závodní simulátor 

3. český a anglický rozhovor před kamerou 

4. vědomostní test 

 

Bylo to opravdu šíleně náročné, ale když si chce člověk splnit svůj sen a má tu možnost, tak dokáže i nemožné a dá do toho úplně všechno! Sám jsem byl překvapený, že jsem ten běh zvládl a to v celku dobře, bez jediné zastávky! 

Po těchto dvou náročných dnech jsme všichni s očekáváním šli na vyhlášení výsledků: bohužel své jméno jsem neslyšel, což znamenalo, že dál už nepokračuji.

V tu chvíli jsem byl neskutečně zklamaný. Ale po pár dnech jsem si řekl: vždyť jsem se dostal mezi 139 nejlepších jezdců ze 7-mi zemí evropy a to už snad něco znamená ne ?!!! A navíc za dalších pár dnů se mi dostali do rukou celkové výsledky a musím říct, že jsem si vedl dobře a mezi ostatními jsem se určitě neztratil !!!  A řekl jsem si, že prostě budu bojovat dál a zkoušet možné i nemožné, protože jednou prorazit musím, když je to můj sen !